Vroegsignalering

Heeft een medewerker van Vroegsignalering contact met je opgenomen? Sinds 1 januari 2021 zijn woningcorporaties, energieleveranciers, waterbedrijven en zorgverzekeraars wettelijk verplicht om beginnende betalingsachterstanden bij de gemeente te melden. Iemand van Gemeente Apeldoorn (onderdeel van Samen055) neemt contact met je op, zodat je zo vroeg mogelijk hulp kunt krijgen bij de geldzorgen. Zo voorkomen we samen dat de geldproblemen groter worden.  

Wie kan er contact met mij opnemen?

Een medewerker van team Vroegsignalering neemt contact met je op. Zie hieronder welke medewerkers dit zijn.


Voor particuliere verhuurders

Ben je particulier verhuurder en heb je vragen over betalingsachterstanden? Neem dan contact op met vroegsignalering@apeldoorn.nl. Wij helpen je graag verder.

Voor ondernemers

Ben je ondernemer en maak je je zorgen over je persoonlijke of zakelijke geldzaken? Op de pagina Voor Ondernemers lees je meer.

Voor bewindvoerders

Als bewindvoerder kun je schuldhulpverlening voor je cliënt aanvragen. Je doet dit door een email te sturen naar schuldhulpverlening@apeldoorn.nl. Voorafgaand aan het eerste gesprek lever je een aantal stukken aan. Daarna neemt een wijkconsulent contact op voor het maken van een afspraak. Je cliënt neemt een geldig identiteitsbewijs mee naar het eerste gesprek

Kijk op onze pagina voor professionals voor meer informatie over wat Samen055 doet, en het contactformulier.